Ako si môžem objednať?

Aké sú náklady na doručenie?

Sú produkty doručené zostavené?

Aká je dostupnosť produktov?

Ako zistím v akom stave je doručenia objednávky?

Ako postupovať pri reklamácii produktu, vrátenie produktu - odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Ako zruším objednávku?

Ako zmením objednávku?

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Ako si overím platbu?

Ako získam faktúru?

Ako zmením doručenie, dopravu?

Ako zmením parametre produktov v objednávke?

  

Ako si môžem objednať?

Objednať si môžete najlepšie cez naše internetové stránky vložením produktu do košíka a na konci už len zvoliť spôsob zaplatenia, dopravu a zadať adresu doručenia, alebo nás môžete kontaktovať emailom na info@inpostele.cz, alebo telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, kde Vám s objednávkou radi pomôžeme.

Aké sú náklady na doručenie?

Aktuálne ceny dopravy sú dostupné na našich stránkach v sekcii Doprava a platba - https://www.dekorhome.sk/doprava-a-platba Pred odoslaním objednávky sa ako prvý ukáže ponuka dopravného, ​​potom vyplníte adresu doručenia a potvrdíte objednávku.

Sú produkty doručené zostavené?

Väčšie produkty ako stoly, skrinky, skrine, postele a ďalší nábytok je dodávaný v demonte - v rozloženom stave. K produktom je dodávaný prehľadný návod, podľa ktorého produkty jednoducho zostavíte.

Aká je dostupnosť produktov?

Dodacia doba sa pohybuje medzi 2 - 5 pracovnými dňami u produktov s dostupnosťou SKLADOM. Pri ostatných podľa uvedenej dostupnosti, tzn. 7 - 14 dní alebo uvedený dátum.

Ako zistím v akom stave je doručenia objednávky?

O stave Vašej objednávky Vás budeme priebežne informovať.

Stav objednávky


Jej aktuálny stav môžete sledovať priamo tu, alebo tiež na svojom profile. Prihlasovacie údaje Vám boli zaslané na email, alebo ste ich dostal (a) už v minulosti. O stave doručenia Vás budeme informovať emailom aj SMS správou. Ak by došlo k neočakávanému oneskoreniu s dodaním produktu, budeme Vás ihneď informovať. Dodacia doba sa pohybuje medzi 2 - 5 pracovnými dňami u produktov s dostupnosťou SKLADOM. Pri ostatných produktov podľa uvedenej dostupnosti, tzn. 7 - 14 dní, alebo uvedený dátum.

Ako postupovať pri reklamácii produktu, vrátenie produktu - odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Reklamácia produktu:

online formulár https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular 

Je potrebné reklamovať produkt?


Zásielka dorazila v poškodenej krabici:

Balík pred dopravcom si prosím rozbaľte a skontrolujte. Ak je všetko v poriadku, môžete zásielku prevziať. Ak je tovar poškodený, spíšte s dopravcom zápis o škode a zásielku nepreberajte. Po spísaní zápisnice nám prosím neodkladne vyplňte náš online reklamačný formulár https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular. K poškodeniu jedného alebo viacerých dielov mohlo dôjsť už pri výrobe, prípadne sa tak mohlo stať pri preprave. Reklamáciu poškodeného dielu riešime spravidla výmenou onoho dielu, ak sa v priebehu reklamácie neukáže, že je potrebné využiť iné riešenie. Zatiaľ nie je potreba nám poškodený diel posielať. Prosíme, vyplňte náš online reklamačný formulár https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular a priložte fotografie, na ktorých je zreteľne vidieť poškodenie.

 

Zásielka dorazila nekompletné:

Pri kompletizácii produktu u výrobcu sa výnimočne môže stať, že výrobok nie je kompletný. Chýba nejaký diel alebo spojovací prvok. Reklamáciu chýbajúceho dielu riešime spravidla zaslaním onoho dielu, ak sa v priebehu reklamácie neukáže, že je potrebné využiť iné riešenie. Prosíme, vyplňte nižšie online formulár a priložte informácie, ktoré nám pomôžu identifikovať chýbajúci diel. Ak v balíku čokoľvek chýba, kontaktujte nás prostredníctvom online reklamačného formulára https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular. Všetko obratom vyriešime a napravíme.

 

Produkt prišiel poškodený (aj keď bol obal neporušený), má výrobné chyby, alebo ho chcete reklamovať v záručnej dobe:

Vyplňte online reklamačný formulár https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular. Pomôžu aj fotografie poškodenia, ktoré jednoducho nahráte v online formulári. Obal tovar aj výplne si uschovajte. Budeme Vás kontaktovať v najbližšom možnom termíne a dohodneme sa na termíne zvozu poškodeného tovaru.


Poškodenie v záručnej dobe:

Ak v priebehu dvoch rokov od zakúpenia dôjde k nemechanickému poškodeniu produktu, máte právo na reklamáciu. Reklamáciu najčastejšie riešime zaslaním náhradného dielu, u ktorého došlo k poškodeniu alebo zaslaním nového produktu, ak sa v priebehu reklamácie neukáže, že je potrebné využiť iné riešenie. Zatiaľ nie je potreba nám poškodený produkt posielať. Prosíme, vyplňte náš online reklamačný formulár https://www.dekorhome.sk/reklamacie-online-formular a priložte informácie, ktoré nám pomôžu posúdiť žiadosť o reklamáciu.

 

V prípade kladnej reklamácie náklady spojené s vrátením tovaru nesieme my.

 

Reklamáciu vybavíme bez zbytočných prieťahov, najneskôr do 30 dní.

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy:

online formulár https://www.dekorhome.sk/vratenie-tovaru-online-formular

Nesplnil produkt Vaše predstavy? Na vrátenie nepoužitého, nepoškodeného a ani nesmontovaného produktu máte 14 dní. Postup je jednoduchý:

 

1. Oznámenie o odstúpení

Vyplňte online formulár na odstúpenie od zmluvy https://www.dekorhome.sk/vratenie-tovaru-online-formular a odfoťte tovar pred zabalením i po jeho zabalenie. Do zásielky s vráteným tovarom priložte kópiu faktúry a pripíšte viditeľne informáciu "VRÁTENIE TOVARU" !!!

Odstúpenie od zmluvy musí spĺňať určité náležitosti:

  • tovar nesmie byť poškodený
  • tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom a predajným obalom vrátane výplne. Ak nie je tovar vrátený v predajnom obale, máme právo účtovať skutočne vynaložené náklady na vrátenie do pôvodného stavu.

Náklady na dopravu vráteného tovaru hradí kupujúci.

 

2. Vrátenie tovaru

Tovar starostlivo zabaľte (pokiaľ možno rovnako, ako Vám bolo doručené), aby bolo chránené voči poškodeniu pri preprave.

Tovar musí byť vrátený v neporušenom stave, nepoškodený, kompletný (vrátane všetkého príslušenstva a všetkých priložených dokumentov) a v originálnych obaloch.

Tovar, ktorý vraciate, zašlite na adresu:

Dekorhome, s.r.o., Jesenická 513, 252 44 Dolní Jirčany, Česká republika

 

Náklady spojené s vrátením tovaru nesiete Vy.

 

3. Vrátenie peňazí

Vrátený tovar skontrolujeme najneskôr do 5 dní od prevzatia. Pokiaľ bude všetko v poriadku, obratom (najneskôr druhý pracovný deň) zašleme peniaze na Váš účet.

Ako zruším objednávku?

Zrušiť objednávku možno iba v čo najkratšom čase po objednaní - uzatvorenie kúpnej zmluvy, než začne byť objednávka vybavovaná. Dôležité je okamžite nás kontaktovať. Inak je potrebné začať odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pre zrušenie objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, alebo emailom na info@dekorhome.sk.

Ako zmením objednávku?

Zmenit objednávku možno iba v čo najkratšom čase po objednaní - uzatvorenie kúpnej zmluvy, než začne byť objednávka vybavovaná. Dôležité je okamžite nás kontaktovať. Inak je potrebné začať odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pre zrušenie objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, alebo emailom na info@dekorhome.sk.

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Platiť možno u nás platobnou kartou, bankovým prevodom, osobne v hotovosti, dobierkou alebo využiť nákupu na splátky od vybraných splátkových spoločností.

Ako si overím platbu?

Potvrdenie o vykonanej platbe platobnou kartou je pri obdržaní platby na náš účet zaslané obratom na Vašu emailovú adresu.

Ako získam faktúru?

Pre obdržaní faktúry nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, alebo emailom na info@dekorhome.sk.

Ako zmením doručenie, dopravu?

Pre zmenu doručenia objednávky nás prosím neodkladne kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, alebo emailom na info@dekorhome.sk.

Ako zmením parametre produktov v objednávke?

Zmeniť objednávku je možné iba v čo najkratšom čase po objednaní - uzatvorenie kúpnej zmluvy, než začne byť objednávka vybavovaná. Dôležité je okamžite nás kontaktovať. Pre zmenu objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovných dňoch v pondelok - piatok 8:00 - 16:30 hod, alebo emailom na info@dekorhome.sk.

Nábytok

Premium nábytok

Osvetlenie

Sauny

Veľký výpredaj nábytku

Náš blog a akcie

Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informaceSouhlasímNastavení