Reklamácie - online formulár
Na tejto stránke nájdete informácie o tom, ako postupovať v prípade reklamácie a akými spôsobmi môžete reklamovať tovar.
Ponúkame jednoduchý, pohodlný a rýchly online reklamačný formulár, kde si môžete vybrať jednu z možností, a to poškodený diel zistený pri rozbaľovaní, chýbajúci diel, poškodenie v záručnej dobe alebo reklamáciu v inej situácii.
Dúfame, že vám táto stránka pomôže vyriešiť akékoľvek problémy s našimi produktmi a získate tak čo najskôr kvalitný tovar a maximálnu spokojnosť s našimi službami.
Vyberte prosím druh reklamácie
Poškodený diel - zistené pri rozbaľovaní
Postup pri reklamácii
Pokiaľ máte s naším tovarom nejaký problém, sme tu pre Vás a radi Vám pomôžeme vyriešiť reklamáciu. Nižšie nájdete niekoľko informácií, ktoré Vám pomôžu s uplatnením reklamácie.
Reklamáciu môžete uplatniť u nás čo najskôr, akonáhle zistíte nedostatok. Najrýchlejšie a najpohodlnejšie je využitie jedného z našich vzorových formulárov. Ďalej nás možno samozrejme kontaktovať písomne alebo elektronicky, a to tak, že nám zašlite svoje kontaktné údaje (adresu, e-mailovú adresu a telefónny kontakt), číslo objednávky, dátum prevzatia tovaru, popis závady a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie. Pokiaľ si prajete, môžete nás navštíviť osobne na adrese nášho výdajného skladu.
Reklamovaný tovar nám zašlite na vlastné náklady na adresu nášho výdajného skladu. Prosím, neposielajte nám tovar formou dobierky. Odporúčame Vám tovar odoslať doporučene, aby ste mali potvrdenie o odoslaní tovaru. Pokiaľ si prajete, môžete nám tovar doručiť osobne na adresu nášho výdajného skladu.
Tovar musí byť pri preprave vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Prosíme, aby ste nám tovar poslali čistý a kompletný. Pokiaľ možno, tovar nám zašlite v pôvodnom obale.
Prosíme, aby ste nám oznámili, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete.
Pri reklamácii je dôležité, aby ste nám dokázali, že ste u nás tovar zakúpili (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť od chvíle, kedy nám prvýkrát oznámite, že je tovar vadný, a aké nároky z vadného plnenia máte.
Po obdržaní reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, ktoré bude obsahovať informácie o tom, kedy ste právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob jej vybavenia požadujete.